tirsdag 5. februar 2013

Speilrefleks og hyttetur

På lørdag skjedde det store! Jeg fikk endelig kjøpt meg mitt etterlengtede speilreflekskamera, så nå skal det knipses for harde livet hver gang sjansen byr seg!



Det ble Canon 1100D og det skal være en av mine beste følgesvenner heretter. Lett å bruke, lett å ta fine bilder. Hurra!







Etter at jeg hadde kjøpt speilreflekskameraet skulle kjæresten klippe seg. Jeg må si han ble fin! Han fikk også beskjed om at han kanskje kunne smile litt mer, så nesten ut som om han gjorde friøsren nervøs, og det at han er ganske bestemt på hvordan han vil ha håret gjorde det nok ikke enklere, men hun gjorde en knallbra jobb, selv om jeg ikke skjønner hvorfor det skal ta så lang tid å klippe mannfolka...


På søndag var vi med svigers opp på hytta og grillet pølser, det var kjempekoselig. Jeg fikk også sett hvrordan det ser ut på hytta dems om vinteren, masse snø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar