torsdag 6. juni 2013

Sommerferie!

Var så heldig at jeg fikk både løper og blomst her om dagen så måtte jo så  klart strykke vekk alle skrukker og legge den pent på bordet så snart pensumbøkene var ryddet vekk for å se hvordan det ble.

Syns det ble ganske fint selv om bildet ikke er det beste.


 Fikk lys og et bittelite brett til å sette det i og noe blomsterpynt, men det har jeg ikke fått satt på plass enda. Men bare vent, nå skal leiligheten vaskes og ryddes og da kommer det nok på plass når den også etter hvert skal pyntes. Det er så kos med slike småting og pynteduppeditter.













Jeg hadde også muntlig eksamen idag som gudsjelov er den aller siste, så nå er jeg endelig ferdig utdannet førskolelærer. Det har vært tre år med lesing, skriving, tårer og tenners gnissel og mange stunder da jeg bare har hatt lyst på å gi opp, men endelig, endelig er jeg i mål og det kjennes utrolig hærlig! Jeg er fornøyd med karakterene jeg fikk også.
Nå skal jeg bare slappe av hele sommeren til jeg skal begynne å jobbe. Syns jeg fortjener skikkelig ferie så jeg er opplagt til å begynne å jobbe. Har så godt som vært utbrent de siste ukene. Håper bare det blir fint vær i sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar