torsdag 20. juni 2013

Strikkedilla

Jeg har fått (bittelitt) strikkedilla. Fordi jeg er veldig utålmodig når det gjelder strikking og liksom aldri blir ferdig med deg jeg begynner på, har jeg vært lur (syns jeg selv) og strikker små lapper som jeg tenkte jeg skulle sy sammen til et pledd til slutt. Da kan jeg variere fargene og trenger ikke strikke så mye på hver.

Det blir riktignok noen tråder å feste til slutt, men det får ikke hjelpes. Pleddet tror jeg skal bli fint. Er litt usikker på om jeg bare skal ha disse tre fargene eller om jeg skal ha flere. Det blir iallefall to nyanser lilla fordi jeg ikke helt husket hvilken jeg hadde fra før da jeg skulle kjøpe mer garn. Whops whops!

2 kommentarer:

  1. Heisann! Her var det plutselig et kjent navn! Så gøy at du har begynt å strikke. Ligger litt i blodet, kanskje. :-)

    SvarSlett
  2. Ligger nok litt i blodet ja ;)

    SvarSlett