lørdag 16. november 2013

Enda en runde med shopping

Jeg på Sørlandssenteret på shopping idag også. Denne gangen fikk jeg kjøpt meg håndarbeidskurven som jeg har siklet etter lenge, og to Stormberg-jakker med for inni som skal bli gode å bruke på jobb når det blir skikkelig kaldt i været. Jeg har jo de siste månedene hamstret fleece, det er jo det eneste som er varmt nok her på sørlandet. Kaldt allerede i august...brrr...! Jeg fikk også kjøpt meg to nye thights. Jeg planlegger å kaste de gamle etterhvert. Hullete klær er ingenting å spare på!

Slenger på et bilde av kurven og jakkene. Thightsene kan skimtes i bakgrunnen.


Kjøpte også en ny genser som jeg gleder meg til å bruke. Min shoppepartner kjøpte maken, så nå kan vi matche, hvis vi vil. Hurray!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar