torsdag 14. november 2013

Shoppetur

Idag har min kjære og jeg vært på shopping på Sørlandssenteret med hans mormor. Vi koste oss masse og da jeg gikk rundt på egenhånd klarte jeg som vanlig å gå meg bort. Plutselig var jeg utenfor Coop Obs, og tro meg, jeg hadde virkelig rota meg heeelt bort for vanligvis trasker vi rundt i motsatt del, går ut og kjører bilen rundt og parkerer utenfor Obs'en. Jeg fikk vondt i føttene bare av å tenke på hvor langt jeg hadde gått. Jeg kan ikke begripe hva vi skal med et så stort bygg med butikker! For all del, det finnes fantastisk mange fine butikker der, men jammen skulle de kanskje hatt tilbud om kollektivtransport der inne... Jeg fikk iallefall kjøpt meg to nye thights og to strømpebukser, i tillegg til 6 fine kopper. Endelig fant jeg noen jeg likte, og jeg mistenker at jeg sikkert kommer til å stikke innom å kjøpe flere neste gang jeg er der.


 
For å gjøre en fin dag dum. Det venstre høreapparatet mitt er i streikemodus IGJEN! og jeg fikk det igjen fra reparasjon for mindre en to uker siden! Teknologi er fantastisk når det fungerer, men sant å si noe dritt når det ikke fungerer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar