fredag 14. mars 2014

Hipp hurra!

Det er virkelig ingen sak og ha bursdag når man får servert frokost på senga. Ikke bare hadde han laget "brød i jønn", men også kakao (han lager forresten fantastisk god kakao) så å bli vekket litt før enn vanlig gjorde iiiiingenting! Jeg var riktignok helt i ørska når han kom inn, så det tok litt tid før jeg skjønte noe. Hvorfor kom han inn? Jeg hadde jo sagt hadet og alle rutiner vi pleier og ha om morgenen. Jeg var faktisk så i ørska at jeg ikke helt kom på at jeg hadde bursdag sånn helt med en gang, haha.

Også fikk jeg bursdagssang på facebook. Virkelig ingen dårlig start på dagen! : D

Så nå sitter jeg og koser meg med kakao mens jeg venter på at tida skal gå. Nam!

1 kommentar:

  1. Høres herlig ut! Håper du hadde en super-duper bursdag! Bursdagskortet er dessverre blitt forsinka - men det kan jo være koselig å få kort på en helt vanlig hverdag også! Klem

    SvarSlett