lørdag 1. mars 2014

Karneval

Igår hadde vi karneval i barnehagen og med stor suksess! Både barn og voksne storkoste seg, og alle barna hadde kledd seg ut. Blandt gguttene var det veldig mange superhelter (Supermann/Batman) og blandt jentene var det prinsessene som regjerte. Var godt over 20 stk som hadde kledd seg ut som prinsesse. To på avdelingen hadde kledd seg ut som isprinsessen fra en film (Frost) så tror jammen jeg må få sett den. De gikk rundt og skulle fryse oss andre til is.
Vi hadde på forhånd lagd fastelavensboller/karnevalsboller som vi koste oss med etter at vi hadde gått i tog gjennom barnehagen. 

Jeg selv var utkledd som husmor (med forkle og skaut), men alle barna mente jeg var en baker.
Etter pausa skulle jeg hjelpe til på en annen avdeling når de skulle kle unga. Tre av barna kjente igjen meg (alle måtte opp på scena og vise fram kostymet sitt) og han ene sa "Du var på scenen" etterfulgt av ei jente "du var utkledd som baker!" hvor ei anna jente fulgte opp "du så virkelig ut som en baker!!".


1 kommentar:

  1. Artig med karneval, tipper ungene hadde det helt toppers:) Mamsen

    SvarSlett