lørdag 28. desember 2013

Jula kom og jula gikk

Det har skjedd så mye i det siste at dagene plutselig har gått uten at jeg har fått blogget noe. Vi har feiret Lucia og hatt nissefest i barnehagen, noe som var innmari koselig. Både for barn og voksne. Dagene rundt jul og nyttår er det få barn i barnehagen så er faktisk ikke så ille å ikke ha lang juleferie i år.

Julekvelden har blitt feiret, og jeg fikk masse fint så jeg er fornøyd med gavene i år! Noen av de jeg satte ekstra pris på var de gavene folk hadde lagd selv, og et gørfint bilde jeg fikk av besteforeldrene mine. Og av min kjære fikk jeg ny ekstern harddisk og lamineringsmaskin, så nå skal alle bilder sikres og alt jeg vil bevare, lamineres, hurra!

Det eneste som kan klages på, er været, men det tror jeg generelt alle klager på om dagen. Det er iallefall første gang for meg at jeg har feiret jul uten snø og med varmegrader.

I desember har vi sett mye på julefilmer for å prøve å få litt julestemning, for det var jammen ikke lett når snøen uteble. Tror kanskje jeg burde ha fulgt med på årets julekalender også, ikke bare for julekosens skyld, men også fordi jeg ikke ante hva barna i barnehagen snakket om når de diskuterte gårdagens episode av barnetv, så da vet jeg at jeg må prøve å følge med neste år!





1 kommentar:

  1. Så koselig at du har hatt det fint i jula! Her har det jo vært snø, men på julaften (og flere andre dager) våkna vi på morgenen av at regna piske mot ruta! :( Det er alltid koselig å jobbe i barnehage før jul:-) Vi får litt gratis julestemning der! Kos deg i nyttårshelgen! Vi skal på hytta og feire der i år! Klem

    SvarSlett