torsdag 5. desember 2013

Skumle lyder på morgenkvisten

Hjelp! Det bråker som bare det på utsiden! Jeg trodde nesten taket eller veggen skulle ramle i hodet på meg når jeg sto opp. Vifta på badet bråkte noe verre, og den står ikke engang på.. Og ute på verandaen hørtes det ut som om juletreet hadde tenkt å fly sin vei. Jeg måtte rett og slett sjekke at det faktisk ikke hadde gjort det. Det sto der enda, og rørte ikke nevneverdig mye på seg, så håper det verste av det skumle har gitt seg. Huff. Blir nok støvler og regntøy i barnehagen idag, ingen tvil om det. (Bare synd den den ene støvlen min er lekk).
Jeg er rett og slett litt nervøs for å gå til bussen snart. Ifølge vindusruta har det regnet. Om det ikke regner enda da. Bløtt er det nok ute iallefall.Det lyner ikke, men lyden er jo like skummel alene.
Det er forresten 6 varmegrader idag, så det har nok ikke blitt vinter i løpet av natten. Og snøen kan jeg vel se langt etter.



(Jeg tar det tilbake, det bråker enda)


1 kommentar:

  1. Huff, høres skummelt ut! Her har det ikke blåst noe og vi vener i spenning på snøen som er lovet! Ha en fin jobbedag!

    SvarSlett