lørdag 7. desember 2013

Middagskos og hårfrisering

Ikveld har vi kost oss masse med hyggelig selskap og pinnekjøtt. Svigermor hadde laget riskrem til dessert som var kjempegod. Jeg er sikker på at vi spiste litt for mye alle sammen i kveld. Mette ble vi iallefall!

Vi fikk også hilst på niesa til dama til min kjæsrestes mellomste bror (forvirrende lang rekke relasjoner?). (Ta gjerne en titt på bloggen hennes) Hun er forresten 6 år og flink til å flette.Hun syntes (også) at jeg hadde vanskelig hår når hun prøvde seg på å flette alt håret i en vanlig flette "du har så kort hår". Jeg tolker det som glatt, oppklippet, litt rart og vanskelig og håndtere. Hun endte med å flette ei lita flette foran på hver side, og lurte på om jeg hadde flere strikker så kunne hun flette sånn som hun selv hadde. Jeg syntes jeg ble så fin på håret til slutt at jeg måtte ta bilde. 



Nå har vi nettopp sett på "The Wolverine" som jrg likte godt. Nå liker jeg da generelt X-Men.filmene da.

1 kommentar:

  1. du ble jo bare super flott på Håret syns nå at tantes gull unge gjorde en god jobb^^ her har vi kos oss med Barbie film hehe

    SvarSlett