onsdag 4. desember 2013

Mangel på julestemning...

Tiden går og "sommeren" er fortsatt her. Jeg undrer på når det skal bli vinter? Syns det så smått er litt kjedelig med varmegrader når vi har kommet så langt som uti desember. Jeg har IKKE julestemning enda. Må.Ha.Snø!

 Vi har fått satt opp juletreet så nå er all pynten på plass. Utrolig koselig, men julestemningen lar likevel vente på seg *sukk*.

Dagens høydepunkt var vel egentlig da en av jentene på avdelingen skulle flette håret mitt. Hun flettet og flettet. Prøvde og prøvde. Til slut kom det: *sukk* "Du har vanskelig hår!" Samme hva hun gjorde så skled det bare til alle kanter og ville ikke flettes. Jeg kunne trøste henne med at hun ikke er den første som syntes jeg har vanskelig hår, haha.

Jeg har forresten begynt på nytt hekleprosjekt. Jeg kjøpte meg nytt garn når jeg var hjemme i Trysil i helgen. Blir spent å se hvordan det blir til slutt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar